fredag, september 25, 2009

Varför slutade jag med etiketterna?

Tidigare i min bloggkarriär använde jag mig av både etiketter på mina bloggposter här i Blogger och etiketter på bloggar.se. Sedermera slutade jag med Blogger-etiketterna och för ett tag sedan även med de andra etiketterna.

Anledningen stavas förmodligen lathet. Så jävla dumt. När man ska leta i sin egen blogg är det lämpligt att klicka på en ämnesetikett och få upp alla poster som behandlar just det ämnet. Det är tur jag har den där sökrutan en bit ner till höger. Tänkte att jag skulle börja märka mina inlägg igen, men struntar nog i det. Ett lång period har ju fallit bort så det blir bara fel ändå. Vi hoppar det. Så länge.

3 kommentarer:

  1. Jag kör inte heller med etiketter. Fan, det är tillräckligt svårt att hitta på en rubrik som någorlunda relaterar till det man skriver.

    SvaraRadera
  2. Rock: Bestämt!

    johnny: Men du kör ju med bloggar.se. Inte ens det orkade jag hitta på.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.