fredag, oktober 30, 2009

Dagens Tips

Klockan 12:15 lyfter bandybussen från Köpmantorget i Söderhamn. Tidigt, javisst, men detta innebär mer tid för uppladdning. Enligt tradition måste jag ju ge mig på ett tips och det jag tippar nu är slutställningen i Elitserien samt resultatet i den enda matchen av värde ikväll.

Såhär slutar serien:

1: Sandviken
2:Hammarby
3:Västerås
4: Edsbyn
5: Villa/Lidköping
6: Bollnäs
7: Broberg
8: Vetlanda
----------------------
9: Vänersborg
10: Sirius
11: Haparanda
12: Kungälv
13: Falu BS
14: Katrineholm/Värmbol

Och matchen då? en på Zinken?
Hammarby- Broberg 5-5
Vad annars?

1 kommentar:

  1. Godkänd tabelltycker jag. Möjligen vill jag ha Sirius ett eller ett par snäpp upp. Men jag tippar uselt och det är bara magkänsla...Att du har Bollnäs så högt:)

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.