söndag, november 22, 2009

Dagens Tips

Dags för uppskjuten bandy. I onsdags fattade man det märkliga beslutet att flytta fredagens match mot Sirius till söndag kl:17. Ikväll alltså. Varför? Värmen gjorde isen dålig. Resultat? Ikväll får man istället spela i regn. Bra gjort.

Nej, jag gillar inte det här. Matcher ska enligt min mening endast flyttas om vädret gör det hela ogenomförbart. Inte annars. Matchen då? Jag har tyvärr en dålig känsla i kroppen och ber till mina bandygudar att den är felaktig. Dubbla förluster mot Sirius förra säsongen innebär att vi har revansch att utkräva. Och det känns som en oerhört viktig match för att hänga på slutspelståget det här. Jag tippar:

Broberg - Sirius 5-5
Sandviken - Katrineholm 16-1

4 kommentarer:

  1. Broberg-Sirius 6-5, efter komfortabel hemmaledning med 5-1. Sen tre hörnor och ett frislag i mål för Sirius som orsakar känt problem i halsgropar.Ert 6:e hade jag svårare att se i mitt inre, men 5-5 kan det väl inte bli.

    SvaraRadera
  2. Hmm..haha. Välkommen till tipsextra!

    SvaraRadera
  3. Du tippade väldigt bra idag du!

    SvaraRadera
  4. En av få lite utförligare tippningar man gett sej på på länge.Inte klockrent utan rätt tendens, men godkänt...Halsgropar till 90:)

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.