måndag, november 30, 2009

Vadå varning?

Varning, skriver Aftonbladet, nu blir det snö. Hallelujah, nu blir det snö, gillar jag bättre. Jag tänkte gå ut på en promenad tidigare, men regnet vräkte ner så jag stannade inne. Blev istället sittande med datorn i knät och fick avklarat ett ärende jag har dragit på länge. Det tog mig två timmar och det var den kvällen det ungefär. Men det är ju skönt att det är avklarat.

Men visst är det tröttsamt med det här jävla vädret nu? Deprimerande. Men imorgon blir det ändring, säger de lärde. Klar himmel. Minusgrader. Sa jag att det är perfekta förutsättningar för bandy? Sa jag förresten att det är bandy imorgon? Det är det. Här hemma på Hällåsen. Vi vinner.

2 kommentarer:

  1. Ja, nu kan inte ens fan själv tippa FEM-FEM!

    SvaraRadera
  2. Det kan han nog. Det är ju taktik. Men vi får se.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.