måndag, december 14, 2009

Jag bokade

Klockan tio i förmiddags släpptes biljetterna till fantastiska Sonisphere Festival som i augusti landar i Stockholm. Jag jobbade, men tog min rast klockan tio. Och på den ynka kvarten jag hade rast lyckades jag komma fram genom kön, boka biljetter och betala. Nu finns det visserligen fortfarande biljetter kvar, men ändå. Lycka.

Lägg till detta spelningen med KISS på Stockholm Stadion jag ska attendera den 12:e juni och den senaste nyheten att Deep Purple är klara för vår lokala festival Rockweekend, så förstår alla att det blir en musiksommar som inte går av för hackor. Trots min längtan efter den stundande musiksommaren så är jag just nu också barnsligt förtjust över att snön faller från himlen utan hejd. Nu blir det vinter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.