lördag, mars 27, 2010

Det bara jävlas

Jag sitter på min kammare och försöker titta på Mauro & Pluras Kök via TV8Play, men det bara jävlas med mig. Rullar i fem sekunder och sedan buffrar det i två minuter, rullar fem sekunder och buffrar i två minuter och sådär håller det på. Jag är inte riktigt på humör för det idag. Byter dator och upplever samma problem. Blir då väldigt arg och ger upp. Och mår ännu lite sämre. Sviterna från gårdagen gör sig påminda.

Så istället för att titta på matlagning ägnar jag mig åt vår egen middag som bakar i ugnen. Potatisgratäng och fläskfilé smakar bra på en lördag. Det smakar väl bra alla dagar i veckan egentligen. Jag tror att jag ska svänga ihop en liten sallad att äta till anrättningen också. Så får det bli.

3 kommentarer:

  1. Jag skulle bestämt ner några kg...men läste detta. Och har precis köpt en ny stekpanna...Sket sej liksom.

    SvaraRadera
  2. Så det blev fläsk för dig också?

    SvaraRadera
  3. Ensam hemma..hittade fantastisk pölsa, fläsk och rödbetor. På lördag kväll.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.