torsdag, april 01, 2010

Tack och adjö

Jag har fattat ett beslut som jag har gått och haft i tankarna under en tid. Efter knappt tre års bloggande här på Blogger har jag tagit beslutet att tacka för mig. Under den här tiden har det blivit 1942 bloggposter. Tanken var att stanna vid jämna 2000, men jag tänkte efter lite och kom fram till att om jag räknar med de inlägg jag skrivit men snabbt ångrat och aldrig publicerat, ja, då är jag nog uppe i 2000 inlägg ändå.

Det har varit en rolig tid, det här. Jag har knutit en del kontakter och mitt bloggande har, trots att det når ut till en väldigt liten läskrets, gett mig en del fördelar. Men nu är det slut på´t. Vi bryter här. Kanske återkommer jag någon gång, men då förmodligen på en annan plats. Nu ska jag istället satsa på att utveckla en internetcommunity. Jag tänker mig något där man kan söka upp sina vänner och kommunicera med varandra, både via privata meddelanden och snabba små uppdateringar. Man ska kunna spela små roliga spel och dela med sig av bilder. Jag siktar på att bli världsomspännande. På återhörande.

2 kommentarer:

  1. Jalu Anderst, var får du allt ifrån?

    SvaraRadera
  2. Världsomspännande....var väl inget nytt.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.