tisdag, augusti 17, 2010

Ja, kanske....

Lång har tystnaden varit. Min senaste bloggpost tillverkades i början av juli månad. Det är en bloggpaus så lång att den nästan inte får kallas för bloggpaus. Nu har jag möblerat om lite här igen. Rustat för hösten. Det brukar vara ett tecken på att det möjligtvis kan börja röra på sig igen. Jag har fått så många påtryckningar om att jag borde ta upp bloggandet igen, att jag inte längre kan räkna dom på min vänstra hands tre första fingrar.

Men jag lovar ingenting bestämt! På måndag börjar jag jobba igen efter fem veckors semester, vilket innebär att det finns mycket att avhandla. Men det tänker jag inte göra. Jag ska blicka framåt. Okej, en viss del av sommaren kanske får lov att avhandlas. Hälsa mig välkommen tillbaka om ni tycker att det skulle kännas rätt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.