lördag, oktober 09, 2010

Åkte dit, såklart

Efter några dagar hemma med sjuk dotter gick jag till jobbet på torsdag igen. När jag kom hem i torsdags kväll kände jag dock att något var på gång. På fredag var det min tur att vara hemma, med samma symptom som dottern tidigare i veckan, där jag kanske gör bäst i att undvika detaljerna.

Nu är vi, båda föräldrarna i huset, ganska däckade. Kanske vågar jag säga att jag börjar känna mig aningen bättre. Anar en liten hunger och ett sug efter något att äta. Det måste vara ett gott tecken. En annan positiv sak med det här eländet är att jag redan har tappat 3 kilo av min vikt. Perfekt.
---
Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.