måndag, juni 04, 2012

18 pinnar muck

Jag har snart semester. Från jobbet, alltså. Från bloggen har jag haft semester länge. Den gäckar mig, bloggen. Jag surfar in här ibland och läser lite om mina tidigare eskapader och blir alltid lika sugen på att berätta om mina senare eskapader och onödiga tankar. Sen händer det inget mer. Inte alls. Det är lite beklagligt, tycker jag. Jag gillar ju att blogga.

Nåväl, som sagt, jag har snart semester. Om 18 arbetsdagar för att vara exakt. Eller 17 dagar och tre timmar för att vara riktigt jävla exakt. Jag är osäker på om jag någonsin har känt att en semester är så välbehövlig och efterlängtad. Hela kroppen och den lilla delen av hjärnan som jag använder vill koppla bort. Slå av. Nollställa. Reboota.

På semestern tänker jag klippa gräs, sova lite extra och kanske blogga. Inte samtidigt. Eventuellt att det slinker ner en öl också. Och bara hänga med min fina sambo ska jag förstås göra.

1 kommentar:

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.