lördag, juli 28, 2007

Festivaldags

Det drar ihop sig.
Till sommarens hetaste.
Sommarens hetaste festival.

Bilden tagen från bergesbofestivalen.se

Men inte sommarens största.
Men allra säkert sommarens billigaste.
Gratis.

I de djupa trönöskogarna finner vi ikväll händelsernas absoluta centrum när Bergesbofestivalen går av stapeln. Eller "Bonefestivalen" som det heter i folkmun.

Den akt jag ser mest fram emot att se är Hellsingland Underground.

Kanske springer jag också på ett eller annat skithus där nånstans på fäbodvallarna...


3 kommentarer:

  1. Av hela mitt dassålågiska hjärta önskar jag dig en härlig f(r)estivalupplevelse.
    Njut av ledigheten, men det är klart att ser du nåt fjöl i skogarna, så är det ju en självklarhet att du digitaliserar det.
    Är man "a dassspotting man" så är man, det är ju inget man kommer undan från :-)

    SvaraRadera
  2. Du kan lita på mig. Digitalisering är självklart och du kan nog vänta dig ett eller två dass under morgondagen.

    SvaraRadera
  3. Men det låter det.
    Ser fram emot ett äkta festivaldass :-)

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.