söndag, juli 29, 2007

Festivalklart

Nu är det färdigfestivalat.
För den här gången.
Dagen och kvällen blev mycket trevlig.
Iallafall att döma av huvudvärken från helvetet som härjar i mitt huvud idag.
Bilden gestaltar en del av festivalområdet, ungefär som det såg ut i mina ögon på nattkröken.



Det tråkiga, och jag kan inte säga att det var helt oväntat, var att jag missade huvudakten som jag hade laddat för, Hellsingland Underground.
Varför då?
Ingen aning, jag gjorde väl antagligen något annat smart. Jävla skit. Men jag fick tag i en tjusig t-shirt åtminstone.


Har även stött på ett antal dass och en del andra prylar.
Dessa kommer publiceras under kvällen.

Men först ska hungern stillas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.