måndag, augusti 20, 2007

Nu är vi igång

Första ispasset avklarat.
Kallt var det i hallen, men ändå stod jag där och mös.

Ljudet av skridskoskär på en nyspolad is är bland det vackraste som kan uppfattas av ett människoöra.

Första samlingen på is för "Gurt"

För övrigt så tänker inte ge mig på någon bedömning av nyförvärven. Lite för tidigt för det va? Förresten så var det bara två av de nya på isen.


Han Olsson, ni minns han som simmade i Ljusnan häromdagen. Han insisterade på att jag skulle kalla honom för "Sir Olsson", inget annat. Men jag vet inte ja, vi vill se resultat innan vi adlar den nya tränaren.

Här står han iallafall och instruerar sina mannar till säsongens första organiserade bandyövning på is.

Jajamän! Nu är vi igång!

3 kommentarer:

  1. Fan jag kan känna doften, jag kan höra ljudet av skenorna mot den nyspolade ända hit ...
    Jag kan t.o.m. höra hur det röda sakta rullar över mållinjen!!
    När spelas SM-finalen??

    SvaraRadera
  2. 23:e mars borde det vara. Mellan två gula lag kanske =)

    SvaraRadera
  3. 23 mars!
    Då står du på huvudläktarn och jag på andra långsidan ..

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.