tisdag, augusti 14, 2007

Valencia - Elfsborg 1-0

Av någon för mig bortglömd anledning så är Elfsborg laget jag håller mina tummar för när det gäller allvsvensk fotboll. Jag började med det knepiga beteendet nångång i mitten av 90-talet. Om jag inte missminner mig helt så var det nog -96, när Elfsborg tog steget upp i Allsvenskan igen. Alla jag kände supportade IFK Göteborg av någon anledning, men det ville inte jag göra. Då blev det Elfsborg.

Kan knappast påstå att det handlar om något fanatisk hejande, men jag blir i allafall lite glad i själen när Elfsborg vinner SM guld och andra småsaker. Och ikväll hoppas vi på att ELLOS laget inte vänder hem från Mestalla med alltför många mål i arslet. Nånting äger mig att det blir tufft. Men skrällchans finns ju alltid. 1-0 till Valencia är spelbart.

Nog om det. Eftersom att jag har svårt att ratta in TV6 på min teve så blir det webradio ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.