fredag, september 21, 2007

Revolution

Efter en idé av han Karlsson och ännu en allierad i han josephzohn, så kan vi nu börja planera förestående revolution. Vi stormar Rosenbad tycker Karlsson och låter huvuden rulla. Alternativt bara skadar de styrande så allvarligt att de tvingas leva på sjukpenning resten av livet. Och det alternativet gillar jag.

Grabbarna på bilden var aktiva i franska revolutionen och har således avslutat sin revolutionära karriär vid det här laget. Vilket är synd, för de hade varit användbar arbetskraft. Nu måste vi ha fler allierade. Vad säger ni?

Gå med oss, Allierade mot Alliansen!


Andra bloggar om: ,

4 kommentarer:

  1. Jag gillar tanken med att skadeskjuta dom!
    Det skulle vara underbart att se hur mycket han då skulle fladdra med blicken och bli svettig i pannan han "snusministern" Borg.

    Jag kan tänka mig att vi trycker upp en dekal till honom som han kan ha på sin rullstol:
    "I Rather Be Walking".

    SvaraRadera
  2. Tryck upp du!
    Så står jag för skadeskjutningen.

    Fast det kanske är bättre att göra tvärtom. Du har ju honom i skotthåll där du bor!

    SvaraRadera
  3. Vad än herrarna nu planerar att genomföra så insisterar jag att få vara den som går runt och petar dom i ögat lyckligt hojtande: "Upp å hoppa era lata jävlar... Fattar ni inte att ni är parasiter på det svenska välfärdssamhället vi lever i"

    SvaraRadera
  4. Skriver upp den uppgiften på dig karlsson. Nu har du tur. Det är den bästa uppgiften av dem alla

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.