tisdag, oktober 09, 2007

Uppryckning

Bloggandet har varit på en bedrövlig nivå under de senaste dagarna.
Men på sedvanligt vis så har jag en massa bra ursäkter för det.

I lördags var det ju kvalfotboll och det följdes av en respektabel mängd öl.
Då kan man inte blogga.
I söndags var det en sån där dag igen, en sån där dag med dödslängtan.
Då orkar man inte blogga.
Igår var det måndag, och jag var fortfarande bakfull.
Och orkade blogga lite.
Men om nu inte dessa ursäkter är tillräckliga så kan jag tillägga att det var också meterhögt gräs och en jävla massa brännässlor.
Och hur fan ska man kunna blogga då?!

Andra bloggar om: , ,

7 kommentarer:

  1. Brännässlor, meterhögt gräs eller andra spenatiska hinder!
    Då känns som en omöjlighet att blogga!
    Det är just sådana dagar som man verkligen ska undvika att blogga!

    SvaraRadera
  2. Ibland tänker du så rätt, så rätt.
    Men.
    Ibland när du är bland andra grässorter då tänker du mindre rätt :-)

    SvaraRadera
  3. Vilka grässorter tänker du på då?
    Såna man röker?

    SvaraRadera
  4. Nej men precis i det ögonblicket jag klickade på "Publicera .." så såg jag vad jag hade sått för frön :-)
    Men.
    Då.
    Då var det försent.

    Du vet, i egenskap av "dass spottare", precis vad jag tänker på men för att alla dina nya läsare ska få leva i tron att du gör allt för konsten, så lämnar jag det olänkat!!

    SvaraRadera
  5. Sån är jag och så har jag inga rötter i Vänersborg heller!!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.