fredag, november 23, 2007

Nu blir det offentligt

Idag har vi äntligen gjort det.
Det som vi har väntat på i några veckor.
Ultraljud!
Jansson på huvudläktar´n ska bli pappa!
Det har känts lite overkligt.
Nu är det genast mycket verkligare.
När vi har sett att det verkligen är en lite krabat därinne.
En livlig rackare var det också.
I detta nu 18 veckor gammal. Eller 19. Minns inte riktigt.
Ska fippla in några bilder.
Tyvärr väldigt otydliga, då jag har fotograferat bilderna med min kamera.
Scannern fungerar ej.


På den övre bilden ser man ansiktet framifrån och ovanför ansiktet så syns ena handen, med spretande fingrar.

På den undre bilden syns barnet från sidan och där syns det ena benet väldigt tydligt. Lår, underben och fot.


Allt såg väldigt bra ut enligt barnmorskan och jag litar på henne.
Den 27 april tyckte hon att det var dags.

Andra bloggar om: , ,

4 kommentarer:

  1. GRATTIS.
    Ser ut som det kan bli en bandyspelare!
    Och då är det bäst att ni flyttar ner till Vetlanda så att den blir det också ..

    Sitter på en buss och uppkopplingen är inte den bästa, så jag kommenterar han Johansson efter det att ni förpassat om Vänersborg upp på läktaren!

    SvaraRadera
  2. TACKAR!
    Jo, det ser verkligen ut att kunna bli en bandyspelare!
    Men någon flyt ttill Vetlanda blir det ej, jag tänker förlägga en stor del av de första åren på Hällåsen.

    SvaraRadera
  3. *tihi*, hon/han kommer att bli en väldans söt krabat! Lika söt som moster! / Sara

    SvaraRadera
  4. Inte lika söt som moster inte.
    Sötare!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.