fredag, november 23, 2007

Superfredag

Först ultraljudsundersökningen, som var en mycket rolig upplevelse.
Och senare samma dag, bandy på Hällåsen.
Äntligen dags!
Efter två långa veckor.
Vänersborg ska få sota för den snöpliga förlustenmot Sandviken.

Han johansson från lilla paris måste verkar ha koll på allt som skrivs i alla forum och gästböcker på alla elitserielags hemsidor. På sin egen hemsida har han kommenterat debatten angående introlåt som vi hade för en tid sedan.

Så här skriver han:

"I Broberg har det diskuterats vilken intro-låt man ska ha när laget gör entré. Givetvis var det enbart hårdrockslåtar som var aktuellt. Precis som i Lidköping"

Vad spelas det för musik när Vänersborg äntrar planen då? Agnes?

Han raljerar vidare:

"Det känns på något sätt.. Talande. För känns inte Lidköping och alla städer i Norrland som typiska platser där ALLA har snus, ALLA har polisonger, ALLA har truckerkeps, ALLA under 15 år kör trimmad moppe och ALLA lyssnar på hårdrock?"

Snus har jag, polisonger har jag visserligen, men det beror på att jag har helskägg. Alltså inte enbart polisonger. Truckerkeps har jag inte, jag kör gubbkeps, jag körde inte trimmad moppe när jag var under 15, körde inte moppe alls när jag var under 15. Hårdrock lyssnar jag på, men även mycket annat.

Anledningen till att det var endast hårdrockslåtar som var aktuella känns självklart. Det känns inte som det ger så mycket tändvätska och effekt att skrinna in till Lars Winnerbäck eller liknande.

Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

  1. Japp, jag försöker hålla koll på det mesta! Åtminstone hos konkurrenterna, Edsbyn och SAIK och såna lag skiter jag fullständigt i.

    Skrev jag under 15 med moppen? Jag måste ha varit feber-yr. (Raljerandet om norrlänningar och lidköpingsbor ska givetvis tas med en stor gnutta humor, för övrigt)

    Grattis till ungen i förskott och ni får väl ta nya tag mot oss nästa år! ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja, nästa gång då jävlar.
    Då ska vi prova att göra en bra match.

    Och jag kan inte tänka mig att ni har samma flyt med hörnorna då.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.