onsdag, januari 09, 2008

Musikalisk derbyuppladdning

På fredag är det en dag för revansch.
De orangeblå clownerna kommer på besök.

Tänkte att vi ska ladda upp med lite trevlig musik.
Den första här är helt klart något att spela när fultröjorna ska besöka botbänken.
Vilket de för övrigt lär få göra ofta på fredag.
Det blir nog svårt att hänga med kan jag tro...

boomp3.com


Vidare så har vi förstås klassikern.
Den som är skriven av ett band från Bollnäs.
Många tror att denna syftar till psykvården.
Men det är fel.
Den syftar såklart till allt som har med Bollnäs att göra.


boomp3.com

Andra bloggar om: , , , , , ,

6 kommentarer:

  1. Du verkar säker inför fredagen. Det får mig att hoppas ännu mer på Bollnäs-vinst, för att när folk får äta upp sina egna ord njuter jag i det fullaste.

    Underhållande blogg, för övrigt. Keep it up! Är du sugen på att läsa lite orelevant skitsnack är du välkommen in i min blogg också :)

    SvaraRadera
  2. Hej du Diplomaten!

    Nja, säker det är jag inte. Ovisst som alltid. Det blir dagsformen som avgör. Det känns tycker jag som att det är fler från din sida som är bergsäker på seger.

    Det är ju bara lite kul att piska upp lite stämning innan det är dags. Och som alltid när det är jag som är upphovsman så är allting med glimten i ögat ;)

    SvaraRadera
  3. Hur hittar jag till din blågg då??

    SvaraRadera
  4. Fan den första låtens skulle jag ju haft efter det att vi skickade hem morötterna från Kullen , med 7-5 i baken!!

    Blir det fullt på huvudläktarn på fredag??

    SvaraRadera
  5. Tycker att det borde bli skapligt fullt på fredag!

    Över 2000 iallafall!

    SvaraRadera
  6. www.bloggis.se/Shagrath

    OBS. Mycket skitsnack, men många gånger är det sådant som är kul :)

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.