måndag, januari 14, 2008

När kommer den jävla kameran?!


Beställde en videokamera i måndags.
En digital med hårddisk.
Jag ville hemsk gärna bruka den på fredag.
Jag tänkte filma inramningen runt bandyderbyt.
Därför beställde jag den med Expressfrakt via UPS.
24 till 48 timmar skulle det ta.
Detta kostade givetvis lite extra.
Då kommer den på onsdag tänkte jag.
Det gjorde den inte.
Inte heller på torsdag.
På fredag lyckades jag spåra paketet.
Då meddelades det på UPS websida att paketet var i tid.
Och skulle anlända idag, den 14:e.
På vilket jävla sätt är det i tid!!?
Det skulle ju ta max 48 timmar!!
Inte 168 timmar.
Men den har heller inte kommit idag.
När jag nu spårar den så står den inget planerat datum.
Jag ringde givetvis först till pixmania, där jag beställde.
Där skyllde dom på UPS.
Jag meddelade att jag kräver pengarna tillbaka.
Visserligen ingen stor summa, men det är en principsak.
Då meddelade jönsen i luren att det där fick jag ta med UPS för det är dom som felat.
Okej, jag ringde till UPS och pratade med en dam.
Hon erkände deras fel, paketet hade sorterats fel men var nu på rätt väg.
Men hon skyllde även lite på Pixmania som enligt henne inte skickat beställningen förrän i torsdags.
Jag beställde den i måndags.
Hon meddelade även att det är pixmania som måste reklamera frakten och att det är dit jag ska vända mig.

Nu jävlar vill jag har skärpning!

Jävla Pixmania!
Jävla UPS!
Jävla helvete!


Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

  1. Å hon sa att
    å han sa att
    å hon skyllde på dom
    å dom skyllde på dom

    Å jag ger mig f*n på att dom allihop var iblandad i gårdagens komplott.
    Och att jag missade hon Monroe.

    J*vla Allt

    SvaraRadera
  2. Jävla Allt!

    Jävla Gripen!
    Jävla målvakter!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.