tisdag, januari 15, 2008

Den kom till slut


Äntligen!
Den beställda kameran kom till slut.
Men inte fan är jag helt nöjd för det.
För det första så hade stolpskottet till expressbud lämnat den utanför ytterdörren.
Egentligen ska han lämna ett meddelande att han varit där.
Då kan man ringa och bestämma en ny leveranstid.
Vilken vettig människa lämnar en videokamera för 4500 spänn,
helt öppet utanför en dörr i slaskväder???!!

För det andra så var det ett riktigt undermåligt emballage.
Originalförpackningen låg och skramlade i en stor, slapp skitkartong.
Dessutom låg det en dela lösa kablar i ytterkartongen som inte var långt borta ifrån att trilla ut.

Nä, fy fan för Pixmania!!
Där ska jag aldrig handla mer.
Och jag rekommenderar ingen annan att göra det heller.
MEn jag fick tillbaka pengarna för frakten.
Alltid nåt.

Och.
Kameran ligger jävligt fint i näven!

Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

  1. Grattis, vilken service, nästan ofattbart, känner igen det till viss del, när jag köpte min iMac :-)

    Men nu till kameran, Sony är det men vilken??
    Och du återkommer väl med lite om hur den funkar osv.
    Är inne på att köpa en ny!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det en otroligt service.

    Sony är det som sagt.
    Med beteckningen DCR-SR32.
    Hårddisk på 30GB och mycket lämplig storlek och form.

    SvaraRadera
  3. OK.
    Då avvaktar jag och ser vad du tycker, nu när du fått igång den.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.