tisdag, januari 15, 2008

Snart åker den ut genom fönstret och blir nertrampad i skiten!

Lång rubrik!
Men det var en lång väntan.
På en grej som fungerar till hälften.
Eller vänta.
Där överdrev jag.
Kameran fungerar finfint.
Men det går inte att installera den medföljande programvaran.
De verkar inte integrera med varandra.
Och utan den installerad så är det en omöjlighet att komma åt filmerna.
Från datorn alltså.
Och det är ju ett måste om jag ska bränna på skivor.
Och redigera.
Och lägga in på bandytuben!

Jävla Allt!!

Andra bloggar om: , ,

7 kommentarer:

  1. Glöm min förra kommentar ;-)
    Men vad är det som händer??
    Jag lider med dig, men är glad för alla som kollar bandytuben, nu slipper vi kanske ett gäng Brobergsfilmer :D.

    SvaraRadera
  2. Nu är allt förlåtet!

    Jag fick igång skiten.
    Skam den som ger sig!
    Ringde även supporten.
    Men där hade dom ingen aning.

    Men nu funkar det, frid och fröjd!

    SvaraRadera
  3. NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
    Nu måste jag snabbt in och hacka han Ramsin I:s sida :-)

    SvaraRadera
  4. Tänkte komma med ett tips, men ser att det låst sig.
    Kul.
    Synd du inte hade den till matchen mot Bollnäs. ;-)

    SvaraRadera
  5. Eh, tack för tipset ändå då!

    Det hade vart bra att ha den till den matchen, vilket jag också borde haft!

    SvaraRadera
  6. Men va f*n det blir ju kul att filma kvalserien också hahahahahaha

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.