onsdag, februari 13, 2008

Norra Europas sämsta

Kan det vara så illa?
Norra Europas sämsta bloggare?
Nä, men EN av de sämsta för tillfället. Jag vet inte varför, har bara inte haft någon lust. Ingen motivation. Inget att blogga om. Men jag satsar på att bättra mig. Japp. Så får det bli.

Ska börja med att redogöra för vad som har hänt sedan sist.
Den beställda barnvagnen har kommit och står i salongen och väntar på hyresgäst.
Spjälsängen är ihopskruvad och står i "verkstan" och väntar på hyresgäst. Hela huset är fullt att sjukt små kläder och skor som ligger och ser gulliga ut lite här och där. Kan det vara dockkläder?

På bandyfronten intet nytt? Jodå, vi tog ju en livsviktig seger mot Pelle BK senast. Tillberga alltså. Matchen var en parodi av sällan skådat slag, framförallt då i andra halvlek. Och inte beroende på spelarna utan på de där andra tre aktörerna som envisas med att förstöra match efter match. Det var samma "julgris" som senast vi mötte Tillberga, Ulrik Bergman, och han skämde ut sig kapitalt under den andra halvleken när de felaktiga utvisningarna med tillhörande kompensationer haglade. Men vi var det klart bättre laget och vann matchen och är fortfarande med i kampen om slutspelet. Vilket betyder att...

..på fredag bär det av till Lilla Paris, för möte med laget utan framgångar. Ungefär 110 mil i buss ska avverkas och häpnadsväckande nog så är det ca 30 stycken resenärer som genomför den långa resan! Stödet lär behövas!

Så, nu måste jag vila en stund. Skidskytte väntar!

4 kommentarer:

  1. Det drabbar oss alla då och då ...
    Du kan låna en av mina "Tillfälligt Avbrott-filmer" :-
    Hä bar å embedda den och så dit med autostart och loop ...
    Sen simmar dom där i all evighet!!

    SvaraRadera
  2. Tackar!
    Ska tänka på att de finns till låns vid nästa avbrott!

    SvaraRadera
  3. Någon där !!!!

    Antar du var på plats igår.
    Tog väl inte ut segern i förskott?
    Jag menar efter 4.28!

    En härlig underhållning blev det.

    Tror nog att Broberg lurar SAIK på onsdag.

    SvaraRadera
  4. Här är jag ibland.
    Har haft lite förhinder ett tag nu.
    Ska strax åka ner till Västerås och hämta jycken på djursjukhuset!

    Återkommer

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.