fredag, mars 28, 2008

Hellsingland och huvudvärk

Igår blev det en sån där dag igen när jag inte orkade med att blogga något. Delvis berodde det på att jag var lite trött efter onsdagens aktiviteter. Eller egentligen så berodde det enbart på det och ingenting annat.

Men det är absolut inget jag ångrar. Onsdagskvällen var mycket lyckad och det däringa bandet har redan en stor plats i mitt musikaliska hjärta. Trots att det bara var andra gången jag såg dom live on stage. Underbart!

Hade kameran med mig den här gången, videokameran alltså. Men det gick åt helvete. Den la av hela tiden och jag fick meddelandet "buffer overflow". Så jag gav upp efter en stund. Fick nästan med en hel låt. Nu vet jag dock var det där betyder och misstaget ska inte upprepas. Inställningarna är ändrade!

Annars så blev det som förutspått; trevligt sällskap, en hel del med bandet både före och efter ska tilläggas, hyfsat med öl, bra musik och en ny tröja som passar!

Video kommer senare, hang in there!



Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.