lördag, mars 08, 2008

Lördagsnöjet

Jag gillar lördagar och helger i allmänhet.
Då kan man släppa lite på spärrarna.
Vara lite skönt crazy.
En sak man kan göra är att börja lördagen med att lösa melodikrysset.
Som ett skönt, galet avstamp.
Det brukar jag göra.
För att ta ut svängarna ytterliggare så löser jag krysset med bläckpenna.
Farligt spel. Ingen återvändo.
Livin´on the edge.
Det kan se ut så här.

huvudläktarn productions

presenterar

hämningslösa helg




Andra bloggar om: , , , helg,

2 kommentarer:

  1. Men nu jävlar börjar Jansson bli vuxen på riktigt... Kaffedrickande och melodikrysslösande! Och som inte det vore nog så är det en liten knodd på g. Vad kommer härnäst?

    SvaraRadera
  2. Hmm..
    Vad som kommer härnäst är inte helt klart.
    Har några helgalna idéer som jag ska försöka sjösätta.

    För att nämna något så tänkte jag eventuellt strunta i bilbältet nästa gång jag får följa till Konsum. På Eldkvarnspelningen så tänkte jag smuggla in videokameran, känner mig high on the crime för tillfället och det gäller att leva ut det här medans jag kan.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.