tisdag, mars 04, 2008

Studiebesök och jeans

Idag har det hänt stora grejer.
Häromdagen fick jag åka på Konsum och förevigade det hela.
Idag har jag varit utanför stadsgränsen. I Hudiksvall. Glada Hudik.
Jag blev dock så till mig att jag glömde kameran.
Studiebesök på BB var anledningen.
Det börjar närma sig nu och det kändes helt rätt att ta en sväng till förlossningsavdelningen på Hudiksvalls sjukhus. Bara för att orientera sig och veta var det ligger och hur det ser ut. Nu känner vi oss trygga med den saken.

Hann även med en sväng på centrum.
Jag fick mig ett par nya böxer.
Jeansböxer.
Detta var absolut nödvändigt då jag av någon outgrundlig anledning inte får plats i de byxor som hänger i garderoben. Vi fick gå upp en storlek i midjan och nu är jag på en nivå där jag aldrig tidigare varit. Huvva. Joggingskorna måste rastas....

Men nu är jag åtminstone inte byxlös...

Vi fick även tag på en jävligt smäcker badbalja där vi kan blöta upp knodden när denna har anlänt.


Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.