torsdag, mars 06, 2008

Johnny Cash - Vince Mira

Såg den här fjuniga rookien på TV igår.
Han påstods vara snuskigt lik Johnny Cash.
Som den stora Johnny Cash älskare jag är så måste jag naturligtvis bedöma detta.
Jag tycker INTE att han är lik Johnny Cash.
Han har ett imponerande djup i rösten för att vara 15 bast.
Och han besitter säkerligen en stor talang.
Men så värst röstlik Johnny Cash, det tycker jag inte att han är.
Det är lite överdrivet.
Döm själva.

Nykomlingen



Legenden




Som sagt, jag tycker inte att han är i närheten av Johnnys unika röst.


Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

  1. Hahahaha inte en ton var ju i närheten, både Bosse Parnevik och Göran Gabrielsson skulle göra detta bättre, kanske t.o.m. den sämsta av alla xeroxmaskiner skulle göra en bättre kopia!!
    Jag säger som han Ramsin, Rör inte våran Cash!

    SvaraRadera
  2. Överens!!

    Ramsin?
    Han och hans lakejer har väl ingen cash?

    SvaraRadera
  3. TV-rättigheter.
    TV-rättigheter.
    Tjugofyran måste väl ha betalat för all dålig och gulfri bandy :).

    SvaraRadera
  4. Jag har hört tvärtom.
    Bandyn får betala för att synsa på TV!

    Och ikväll visar dom minsann ingen bandy!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.