tisdag, mars 11, 2008

Tipskungen garderar


Om man bildgooglar på ordet tipskung så får man fram den här bilden.
Det är ju helt befängt, den föreställer ju han björn.
Han är väl i Edsbyn ikväll och någon tipskung det är han inte.

Det är unge herr jansson som är tipskung och den platsen i hierarkin tänker jag försvara ikväll.

Ikväll handlar det dock om en gardering.
Matchen ikväll kommer att sluta med seger för Edsbyn, det är jag tämligen säker på.
Hemmalaget kommer att göra 5,6,7 eller 8 mål.
Bortalaget mäktar med 3,4 eller 5 mål.
Detta kan ge tolv olika resultat.
Ett resultat som jag känner att jag ömmar lite extra för är 7-5.

När man i fortsättningen googlar på ordet tipskung så kommer man att hitta den här bilden också.
Jag må vara hur jävla långhårig och skäggig som helst, tipskung är jag ändå!
Och framförallt så är jag ödmjuk...

Andra bloggar om: , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Långhårig, skäggig, tipskung, ödmjuk och med en psykopats ögon :)

    SvaraRadera
  2. En tipskungs ögon menar du förstås?
    Ett (hörn)mål till hade gett mig tillskott i kassan..

    SvaraRadera
  3. HA HA va kul att man fanns där då?
    Man smyger sig in på oanade platser i cyber världen.
    Nä, du e tipskung jag vill inte axla den enorma press som det innebär. Du hade rätt vinnare men fel siffror, men det godkänns.

    Vi är där igen, underbart och lite osannorlikt.

    SvaraRadera
  4. Som sagt, Byn hade gärna fått satt en hörna till för att ge mig lite tillskott i spelkassan.

    Men icke, kan ju inte sätta hur många hörnor som helst.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.