måndag, april 14, 2008

Efter hårda påtryckningar från högre instans

Jag byter rubriken på tidigare inlägg angående katastrofala musikvideor. Detta efter påtryckningar och önskemål från dazzålågen. Han blir förvirrad och dribblar bort sig bland orden. Mest på grund av att han blandar in badkarsbandy i det hela. Men okej, jag byter rubrik.

Alltså säger vi inte längre katastrofala musikvideor utan underbara musikvideor.

Underbara musikvideor.
Men dyker det upp nåt katastrofalt så byter jag rubrik igen!

5 kommentarer:

  1. Jag är förvirrad, jag är förvirrad, jag är sallad, jag är sallad!!

    Men mest av allt är jag underbart nöjd!!

    SvaraRadera
  2. Exakt, och det är viktigt att vara kompis med undertecknad, Fantomen, HVinnerborg och Kung Davidsson annars smäller det i en mörk och trång bakgränd, eller på en hockeybana i Jönköpings utkanter :)

    SvaraRadera
  3. Okej, så nu när jag ändrat rubriken så kanske jag vågar mig till Spitfire om jag har vägarna förbi?

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.