torsdag, april 10, 2008

Förbannade Spam!

Surfade förbi hos han stationsvakten en sväng och inspirerades av hans tankar angående spammejl och dess innovativa rubriker. Detta fick mig osökt att tänka på min egen skräpbox och jag var tvungen att undersöka hur det står till där.

Siffran 2624 mötte mig när jag tittade i skräpboxen och det är nästan uteslutande spam. Det finns väl ett antal nyhetsbrev från CDON och sånt där också men det mesta är spam. Och uppskattningsvis så kanske det handlar om två månaders lagringstid. På sin höjd.

Ett utdrag bland rubrikerna, där jag väljer att återge dom i originalspråk.

Your newly increased pole will stimulate more receptors inside your lassie!
Effective enlargement method!
Stalin took this pills two times a day before food!
More meat is what you need!
Hottest gadget used by Paris Hilton!

90% handlar om penisförstoring, 9% handlar om sex i allmämhet och 1% handlar om Paris Hilton. Men hur fan kan dom veta att jag skulle kunna behöva en penisförstoring??

Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

  1. Bloggen har blivit snyggare. Idag passande med Brynäs-färger. Apropå dessa spam-mail? Jag får liknande mail. Men idag fick jag ett som tog priset: "Feeling like a dick?" Ja nog gör man väl det ibland men hur kan de veta? Skumt.

    SvaraRadera
  2. Men hej Hanebo!
    Kul att du tycker bloggen blev snyggare, dte var lixom tanken.

    Apropå det där med spam så har min mejlbox packat ihop totalt nu. Tror att den blev uppäten av allt spammande!

    SvaraRadera
  3. Testa GMail. Deras spamfilter är otroligt!

    Det är dumt att ta till penisförstoring. Man skaffar inte en större penis ifall man är lyckligt gift! Så enkelt är det bara. Läste en artikel om en stackars man som avled på grund av penisförstoring.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.