onsdag, april 30, 2008

God morgon

Anledningen till uteblivna bloggposter under de senaste dagarna kanske det flesta har räknat ut redan. Det beror förstås på att tidigare nedräkning tog slut några dagar för tidigt och att vi nu är tre människor i den här familjen.

Ska försöka återkomma och redogöra för vad som har hänt när jag får tillfälle. På grund av ovan nämnda anledning så blir det nog lite sparsamt bloggande då det är annat som tar tid. Nu till exempel ska jag nog lägga mig och sova. Något jag inte gjort speciellt mycket under de senaste dygnen.

Men tills vidare så säger jag GOD MORGON!

Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

  1. GRATTIS!!
    Frågan är bara om det blev en hon eller han, måste veta det så att jag vet till vilket av VBK:s lag jag ska anmäla hon/han. Pojklaget eller flicklaget!!

    Sa jag det??
    Sa jag GRATTIS!!

    SvaraRadera
  2. JA vi säger grattis till lill sessan Stina vi!
    Så fantastiskt söt å så lik mamma =))

    Hälsningar från Anna o Martin!

    SvaraRadera
  3. mr j:
    Tackar!
    Det blev en flicka och hon är redan anmäld i Broberg och landslaget!

    anna/martin:
    Tackar!
    Lik mamma?
    Söt borde väl innebära att hon är lika sin pappa också?

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.