söndag, april 13, 2008

Underbara musikvideos finns det gott om

Tittade på den svenska, Guldbaggebelönade, filmen Darling under eftermiddan idag. Detta ska inte handla om filmen i sig utan om en musikvideo jag såg flimra förbi på en TV i bakgrunden. Kom på att det finns mängder av katastrofala musikvideos, redan efter några minuters funderande hade jag erinrat mig ett helt gäng. Vill klargöra att med katastrofala menar jag inte nödvändigtvis dåliga. Musikvideos som på ett eller annat sätt får mig att skratta helt enkelt. Det kan förstås bero på olika orsaker. Den nedan är den tidigare nämnda som figurerade i filmen Darling.

Jerry Williams är ju alltid Jerry Williams och åt den mannen skrattar man ju i princip alltid. Han är skön att skåda med sina särpräglade beteenden. Men det är tar ändå nåt slags pris. Oerhört skönt och hysteriskt roligt.

Jerry Williams - Number One



Andra bloggar om: , ,

5 kommentarer:

  1. Jag tycker den här videon inte borde hamna under katastrofala videos, den är ju underbar!!
    Vilken inlevelse.
    Vilken scenografi!
    Vilken, vad det nu heter, danslayout!!
    Oj oj oj.
    Byt rubrik till Underbara videos!
    Byt idag.
    Byt upp dig, NU!!

    han Williams with Åsa-Nisse

    SvaraRadera
  2. Men herr J!
    Jag har ju förklarat mig angående det där med katastrofala. Det innefattar också underbar!

    SvaraRadera
  3. Alltså jag tycker den är underbart rolig!

    SvaraRadera
  4. Så du menar att, och Robert Lind i Kramfors må förlåta mig denna rad, om HV förlorar ikväll så kan den katastrofala förlusten vara underbar???
    Man kan vara bar under men antingen är det en katastrof eller en katastrof!!
    Byt rubrik för f*n.
    Byt ikväll.
    Iaf innan du blir pappa för dottirn eller sonin kommer aldrig att förlåta dig annars :)

    SvaraRadera
  5. Okej då.
    Men bara för att inte riskera nåt.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.