söndag, april 06, 2008

Nedräkningen - 22 dagar kvar

22 dagar kvar

Har nu missat nedräkningen de senaste dagarna. Osäker på hur jag egentligen ska räkna ner. Jag gör så att jag räknar med både den dagen vi är på för närvande och även den sista dagen. Så har jag gjort tidigare och då kan man ju inte bara ändra sig.

Nu är det söndag och igår var det följdaktligen lördag. En lördag då jag drack några öl. Det var sista gången jag drack alkohol innan vårt barn har anlänt, har jag bestämt. Nu gäller det att vara skärpt och redo för avfärd. Vill inte göra en "fosshaug" och riskera att vara full på förlossningen. Nej, nej!

No more alcohol....for ett litet while i allafall.

Andra bloggar om: , , ,

1 kommentar:

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.