tisdag, april 08, 2008

Ny design

Blev trött på den där gamla designen och tänkte att ett miljöombyte kanske gör susen så här på vårkanten?

Vad tycks om den här "outfiten" på blåggen?
Har googlat och försökt hitta några andra templates än de något tråkiga som finns att välja på i bloggers grundutbud, men tyvärr inte haft nån framgång där heller. Inget föll mig i smaken.
Nu kör jag på det här ett tag!

**************App-dejt 19:57

Den röda färgen på länkarna blev nu utbytt mot en grå kulör.
Bättre - sämre?

Andra bloggar om: , , ,

6 kommentarer:

  1. Ser bra ut, det enda jag har att tillägga är att den röda färgen är lite svår att se.

    SvaraRadera
  2. Pest eller kolera, ser välan bra ut, är överens med hon Sara, den röda färgen är svårtydd!!
    Skulle vara mer dazzålågiskt faluröd :)

    SvaraRadera
  3. Ska se vad jag kan göra åt den röda färgen!

    SvaraRadera
  4. Snyggt!
    Betydligt bättre med det gråa.
    Härligt.
    Nu går tåget igen!!

    SvaraRadera
  5. Japp, bättre nu :o). Men dock fortfarande smala röda rubriker. Fast det kanske är jag som ser gliiist :oP

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.