lördag, april 05, 2008

Söderhamns Teater 19:30

Ikväll är det dags!
Ikväll står Plura med sitt band på Teaterns scen i Söderhamn.
Jag sitter på parkett!
Underbart!!
Jag gjorde på nytt en djupdykning i den där gamla dagboken eller bloggen och hittade några rader angående dagens huvudattraktion. Det roliga med det här är att att det är skrivet den Lördagen den 5:e april 2003, kl 12:44. Eldkvarn hade då rivit av en spelning föregående kväll och dessa rader hittade jag.

"Plura härskade enhälligt igår på Stadshotellet! Svettigt men helt underbart och sagolikt. Eldkvarn kommer aldrig att dö ut verkar det som."

Tänka sig att Eldkvarn spelar i Söderhamn under exakt samma helg fem år senare. Nu har dom ju visserligen besökt oss ett par gånger till sedan dess. Ikväll är det dags igen!
Jag har hittat låtlistan.
Det kanske blir någon ändring.
Det blir 90 minuters spelning.
Det vet jag!
19:30 på Teatern!
Kom i tid!
Men tills dess...

Eldkvarn - Tag min hand



Andra bloggar om: , , , , ,

1 kommentar:

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.