fredag, maj 23, 2008

Bloggstiltje

Det är lugnt som en försommarkväll på huvudläktarn för tillfället. Tänker inte tjata om anledningarna till det något mer. Sitter nu på jobbet och väntar på att det ska "ringa ut". Knappt enochenhalv timme kvar och sen är det dags för helg och återhämtning. Eftersom jag sover i snitt 4 timmar per natt nuförtiden, inte sammanhängande tyvärr, så är jag i stort behov av lite sovmorgon i två dagar.

Lite läskigt när jag tänker på det, att storebrorsmentaliteten på den här firman kan innebära att någon av cheferna i detta nu sitter och läser det jag skriver. Därför tänker jag inte skriva något som kan göra dom förargade. Som exempelvis skithög, översittare och sånt där. Det struntar jag i.

5 kommentarer:

  1. .. skithög???
    Sov gott å länge imorgon!!

    SvaraRadera
  2. Såna hittar man om ofta om man lyfter på locket på ett skithuz!

    SvaraRadera
  3. Exakt och inför fjölet är vi alla lika, översittare och undersittare!!

    SvaraRadera
  4. Visst är det underbart med barn.
    Tänk när ni får fler...;-)
    Kan du inte sova på jobbet?

    josephzohn
    Men hallå, inte vill jag likställa mig med en undersittare på ett utedass?

    SvaraRadera
  5. Jag vet inte vilka typer ni är på era jobb??
    Över- eler undersittare??!!
    Och om jag ska vara ärlig så skiter jag i det :)

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.