måndag, maj 19, 2008

Das Dass

Även om undertecknad inte bedriver någon febril bloggaktivitet för närvarande så håller jag mig hyfsat uppdaterad vad gäller mina favoriter. Bland dessa finns han josephzohn som nu har blivit dasstipsad om ett sexfjöls...



Och tipset kom inte från mig och inte från han björn, utan från en utböling, en ludvikare. Bedrövligt att inte jag hade vetskap om detta. Ett dass med kapacitet för sex personer på en och samma gång är värt att skriva hem om. Det ska vara beläget i Älgnäs och där har ju jag paddlat kanot flera gånger i de härliga lederna. Och det ligger förresten också nära de trakter där vi har vårt sommarparadis Chateau Hunsbo.


Nu måste jag nog....

Kanske kan jag få tid att åka och spotta det på riktigt någon gång i sommar.

Men han björn kanske liggcyklar sig dit innan mig.

3 kommentarer:

  1. Cykla runt Älgäs å leta dass.
    Ja, men ... långt. Jag tänkte nog leta här hemma kring först, du får dassologilisera den delen av kommunen.

    SvaraRadera
  2. Håller helt med, den delen passar dig Jansson, koppla barnvagnen på scootern bara så ...

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.