fredag, augusti 08, 2008

På jobbet

Den här vyn tittar jag på under den större delen av mina dagar.
Snabborientering under bilden.

1: Bild på dottern Stina, samma barn återfinns även till vänster. Tittar på denna då jag behöver uppmuntran.
2: Datorskärm. Det här är allt händer.
3: Musmatta från Dustin. En liten bit till höger utanför bild finns musen.
4: Tangentbord. Nödvändigt verktyg i arbetet.
5: Kaffe. En mugg skållhett kaffe från automaten här utanför. Kaffet, det är från Guldrutan.
6: Dokumentpärm. Innehåller egentligen inget av värde.
7: Dator, burk, hårdisk. Verksamhetens hjärta.
8: Godis, i det här fallet DAIM. Ligger på dokumenthyllan för övrigt.

Ja, det är väl ungefär så det ser ut.

8 kommentarer:

  1. Ser ju helt späjsat ut :)
    Men vad gör du på jobbet då??

    SvaraRadera
  2. Spejsat var ordet!
    Jag dricker kaffe, bloggar och rätt ofta pratar jag i telefonen. Mest hela tiden. Supportar vilsna telefoni och bredbandskunder.

    SvaraRadera
  3. Hallå där! Vart är kortet på din favvokusse då?

    SvaraRadera
  4. Om du, mot förmodan, kan ge mig ett fint kort på min favvokusse så ska jag fanimig sätta upp det också!

    SvaraRadera
  5. Vilsna bredbandskunder??
    Telia??

    SvaraRadera
  6. Tele2.
    Det har den gamle nere i Småland, men det går som tvättlina, inget behov att support, hittills :)

    SvaraRadera
  7. Härligt med bloggande igen! Nu hänger jag med lite bättre vad som händer i familjen :O)

    *Kraaaam!*

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.