lördag, september 27, 2008

Dagens Nya

Nu är den lanserad, Brobergs nya hemsida. Inga stora nyheter, upplägget är detsamma. Sidan har sett i princip likadan ut sedan premiären 1996, en av de allra första bandysidorna på nätet. Det som är nytt är färgscheman och en del ny design. Nytt webhotell ligger den på också.


Ett vinnande koncept menar jag, att ändra så lite som möjligt på en hemsida som varit otroligt uppskattad och välbesökt genom åren. Den ser bra ut tycker jag. Möjligtvis skulle jag vilja tona ner den vita färgen lite. Kanske ha den i en lite gråare ton. Känns lite intensivt som det är nu. I övrigt mycket bra.

Det drar ihop sig. Först ska vi avsluta fotbollssäsongen. Återkommer i den frågan imorgon. Då det gäller.

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Hej Jansson på huvudläktar'n!
    Det var trevlig att du gav dig till känna och hedrande att bli upptagen i din blogglista. Samtidigt utsätter du dig för risken att bli granskad av en hänsynslös gubbe som inte kan skilja på verklighet eller fantasi. Vad det kan leda till är svårt att förutse - ett är säkert, bandyintresset kommer inte att smitta av sig. Men jag ser ju att du har andra strängar på din lyra! Han nu en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Hej Gubben!

    Jag är villig att ta den risken. Smålänningar har ju nu, vad jag vet, två stycken i min blogglista. Den ene är ju bandyintresserad, dock är han intresserad av helt fel gula lag.

    Framåt vårkanten så kan du nog vara lite bandyintresserad iallafall. Men som sagt, vi kan ha andra gemensamma intressen.

    Ha en bra dag själv nu!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.