lördag, september 20, 2008

Det är nåt med lördagar

Det är något på lördagar som gör att mycket av blogginspirationen försvinner. Fråga mig inte vad, för det vet jag inte. Men när jag sitter här nu till exempel så har jag inte en aning om vad jag ska blogga om. Och det här är ett ofta återkommande problem på just lördagar.

Sitter är nu och har lite ont i halsen. Eller snarare långt bak i gommen, precis där näsan och halsen hänger ihop. Där bak har jag en svidande och stickande känsla. Den känslan tänker jag ikväll döva med whiskey. Det vankas födelsedagsmiddag hos en vän. Men innan vi beger oss dit så ska jag hälla upp en stor whiskey och dricka bort den där stickande känslan. Tror ni att det fungerar?

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Skål på dig! Whiskeyn tar bort gommen och ger dig vind i seglen!!

    SvaraRadera
  2. Skål på dig själv!
    Börjar med att försöka döva med en kall pilsner!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.