fredag, september 26, 2008

Jag är en sjuk liten vekling

Gick hem från jobbet idag. Har ju varit sjuk i en veckas tid innan och bestämde mig för att trotsa detta och gå till jobbet igår. Det gick sådär. Höll ut hela dagen även om det var lite jobbigt, framförallt med febern. Idag orkade jag bara i ett par timmar. Feber, halsont och en fruktansvärt retlig hosta. Inga bra förutsättningar när man spenderar dagarna med att prata i telefon. Så då gick jag hem. Nu sitter jag här. Ska krypa ner i soffan och slänga i en film och bara vila strax. Sambo och dotter är ej hemma på ett par timmar så jag ska bara slöa nu på eftermiddagen.

På måndag är förhoppningsvis det här över. Allra helst så ska det vara över redan imorgon.

Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

  1. Krya på dig. Många kramar från mig!!

    SvaraRadera
  2. Det ska jag!
    Grattis till jobbet!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket!...nu har även jag gott och blivit hängig. Hörde att du hade en godiskurir?! Undrar om Johan ställer upp på något dylikt han med? Fast jag vill nog ha glass i så fall. En Ben&Jerry-glass, för glass är faktiskt bra mot ömmande halsar, och sötsugna sjuklingar...

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.