torsdag, oktober 30, 2008

Drömmar

I natt har jag haft det jobbigt. Jag har blivit jagad i drömmen av Saruman, han i Sagan om Ringen. Han är en riktigt otäck jävel kan jag berätta för er som inte träffat honom.

Jag låg där uppe i hans torn med bakbundna händer och hade helt klart ställt in mig på att bli orchmat. I nästa ögonblick så var jag helt plötsligt någon annanstans, i någon helt annan dröm. Skönt att jag slapp bli uppäten, men samtidigt kan jag tycka att det är tråkigt att jag drömmer så osammanhängande. Lite spännande hade det varit att få veta hur orcherna luktar. Ganska säker på att de doftar illa. Men hur illa?

Godmorgon!

Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.