torsdag, oktober 30, 2008

Han har gjort det igen

Senast var det recensionen av Linda Rosings blogg som fick mig att skratta. Nu har han gett sig på F-kändisen Katrin Zytomierska. Han kan det här med att recensera bloggar, han tyskungen Beiersdorf. Zytomierskas blogg är annars ingen blogg jag brukar följa, men recensionen är briljant! Att Katrin är "120 centimeter lång och väger 12 kilo" fick mig att skratta mig snudd på harmynt av någon anledning. Det var något med den marginella överdriften som jag gick igång på.

Det är bäst att passa sig. Då min blogg figurerar på alla mindre kända topplistor borde jag också snart bli recenserad. Med ungefär 150 läsare om dagen skuggar jag de största. Pass opp, säger jag bara. Pass opp!

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

  1. Jag har bara skummat vissa inlägg från denne tyskunge. För långa inlägg i min mening men vissa ritkigt klockrena poänger.

    SvaraRadera
  2. ninja:
    Du har rätt i att långa inlägg ofta är jobbiga att läsa och själv tappar jag ofta bort mig efter hälften. Just dessa bloggrecensioner är dock lätta att läsa.

    Nu skrev jag just själv ett långt inlägg, med mina mått mätt. Men jag kom på mig och avslutade.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.