måndag, oktober 13, 2008

Funkar det här?

Har ägnat halva dagen åt att försöka återställa bloggen. Utan större framgång. Så därför bestämde jag mig för att testa nya grepp. Har exprimenterat lite med koden och fått till det som det ser ut nu. Vad tycks? Kan inte alla som passerar här ge mig ett ärligt utlåtande?

Fortfarande är alla länkar och dylikt borta men det tänker jag inte återställa förrän jag har bestämt mig hur det ska vara möblerat här.

Andra bloggar om: , , ,

Update: Glöm det här inlägget för stunden.

4 kommentarer:

  1. Njaeee jag är inte nöjd. Satsa på något renare Jansson.

    SvaraRadera
  2. Lugn bara lugn. Har sedan länge bestämt att det här inte fungerar. Har bara inte orkat gjort något åt det än. Min energi tog lite slut när det strulade till sig. Kändes som att en del av mig försvann...

    SvaraRadera
  3. Ja det var jääävligt tråkigt. Jag saknar redan din stil.

    SvaraRadera
  4. Kul att höra. Jag återkommer. Men det kan nog bli en förnyelse ändå. Måste lämna det gamla bakom oss. Inte älta sånt där gammalt.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.