måndag, oktober 13, 2008

Tillbaka

Nu är jag tillbaka ungefär där jag började. Det får nog bli såhär trots allt, trivs med det här. Det som är så jobbigt nu är att alla länkar och allt annat är borta. Har satt mig och försökt gjort en liten lista på allt, men har garanterat missat nåt. Ska försöka återställa detta också.

Det här var en riktig pärs det här. Har inte sysselsatt mig med det på ett några timmar men har hela tiden tänkt på det. Otäckt att det kan kännas som att en del av mig själv försvann när jag råkade radera bort hela bloggens personlighet. Kanske måste jag ta mig en funderare på det här med bloggande. Ska det kännas sådär hemskt när html-koden pajar? Känns inte riktigt. Inte riktigt bra.

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

  1. Har för mig att under "Redigera html" så finns det en blå text som lyder typ "Återgå till mallstandardinställning för gränssnittskomponent". Undrar som flundrar om det inte var den knappen som hjälpte mig lite på vägen när jag tappat htmlkod...

    Prova vettja! Hehe, men spara först :P.

    SvaraRadera
  2. Har testat allt. Nu har jag ju återställt, bara länkar och sånt som saknas.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.