tisdag, oktober 07, 2008

Läckert värre

Nu har jag byggt om igen. En helt ny header.. Visst blev den lite läcker? Tycker nog det. Med tanke på mina begränsade kunskaper när det gäller utformning av sånt här så är resultatet bra. Det är inte en huvudläktare jag sitter på. Egentligen kanske ingen läktare överhuvudtaget. Eller, jo, en typ av läktare är det nog ändå. Poäng till den som listar ut vart denna läktare finns?

Kommer nog att modifiera den ytterliggare ganska snart skulle jag tro.

Andra bloggar om: , , ,

5 kommentarer:

  1. Tjusigt! jag såg dig idag på stan. du gick framför mig men jag orkade inte springa ikapp.

    SvaraRadera
  2. Dålig stil att inte springa ikapp. Men förståeligt, med tanke på mitt höga tempo

    SvaraRadera
  3. Jag vet jag vet jag vet!
    Läktaren är belägen på Östra stadsberget. Undrar vad man vinner?

    SvaraRadera
  4. Rätt svar kom så snabbt att jag inte har någon vinst ännu

    SvaraRadera
  5. jag som också gissade rätt, men hade inte varit här på några dagar.
    Tänkte hacka på att det inte var en "huvudläktare" när jag såg bilden men hittade den lilla förklaringen här. Den godtas dock inte.
    Skall de vara en huvudläktare så ska det eller ...
    In på Hällåsen å fota. Där är så ofta tomt så det går hur bra som helst ;-)

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.