onsdag, oktober 15, 2008

Ny musik

Sitter desperat och letar igenom datorn efter ny musik att stoppa in i den lilla speldosan. Inget tycks falla mig i smaken för tillfället. Det är ju inte så att jag går omkring med musik jag inte tycker är bra i min spelare, men för tillfället så hoppar jag över de flesta låtarna. Måste fräscha upp. Och helt plötsligt får jag en feeling. Ett klassiskt album från det ljuva 80-talet. Så hur fräscht det blev, det vet jag inte.

Döm själva!

Guns n´ Roses - Rocket Queen


Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

  1. Jag har alltid sagt och kommer alltid att hålla fast vid att Appetite for Destruction är ett av världens bästa album.

    SvaraRadera
  2. Jag är böjd att hålla med dig

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.