tisdag, oktober 14, 2008

Pluras sexdebut

Berättade för ett tag sedan att jag fick Pluras självbiografiska bok, Resa genom ensamheten, i present av min vän Fredrik. Officiellt så har jag inte börjat läsa den men jag smygläser i den då och då, främst vid mina längre dassbesök. Håller på att traggla mig igenom en annan bok för tillfället men det går sakta. Lockelsen av Pluras härliga anekdoter gör det allt svårare att slutföra den nuvarande boken.

Han berättar så skönt öppet om det mesta egentligen och som alla anhängare av Eldkvarn vet, så har Plura ett mycket tilltalande språkbruk. Läste om hans sexdebut idag och har läst om stycket ett par gånger och jävlar vad det får mig att dra på munnen. Han var sjutton eller arton och flickan i fråga påstås ha varit tretton eller fjorton och kallas i texten för J, kort och gott.

*********

Naturligtvis var alkohol med i bilden för min sexuella debut, mellanöl var väl det man drack på den tiden, antagligen en mix av pappas spritflaskor också, en blandning av brännvin, whiskey, gin, genever, likörer och vad som fanns till hands, för det var hemma hos mig och det var fest, mamma och pappa var bortresta och istället raglade en massa folk omkring, eller låg och hånglade, överallt. Själv hamnade jag i mammas kombinerade sy- och gästrum med J som vant lotsade mig genom alla pinsamma turer så att det blev helt naturligt och odramatiskt. Det gick för mig, om inte på fyra sekunder, så i alla fall på tio, det gjorde nu ingenting eftersom min kuk fortfarande stod som en...ja, vad är det nu de brukar stå som i porrnoveller? Någon form av hammare brukar det vara, skit samma, den stod i alla fall. Vilket gjorde ännu ett samlag möjligt, nu dubbelt så långt, och den jäveln stod fortfarande och jag var pissnödig och fick pissa i badkaret, ännu mera öl dracks och vi fortsatte knulla, jag hade ett så kallat praktpisstånd som aldrig gav sig, vilket medförde att jag några timmar senare var en ganska erfaren ung man och J hade väl fått ut något av det hela.

Vi kompisknullade något år. Vi låste dörren till mitt rum, spelade hög musik och knullade, alltmedan mamma donade med middagen i köket och J:s doktorsväska full med alla fem- och tiokronorssedlar stod bredvid oss på golvet.

Tack J - du besparade mig en herrans massa olyckliga år.

********


Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.