lördag, november 22, 2008

Dagen

Det är lördag. Jag kostade på mig en liten sovmorgon ända till tioblecket idag med tanke på nattens vaka. Blir säkert dåligt bloggat idag då det finns annat som måste göras. Har precis lagt dottern för en formiddagslur och det är under dessa jag brukar få tid till bloggande och bloggläsande. Nu måste jag börja fila på en krönika som en av lokaltidningarna har anlitat mig att skriva. Har haft planer på att börja med den under flera kvällar nu, men av en bestämd anledning har det inte blivit så. Ska försöka nu.

Vidare blir det nog ett besök i metropolen på eftermiddagen för en kopp java.

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

  1. Aha! Så roligt med en krönika!

    SvaraRadera
  2. Ja, bara jag får den färdig så. Eller bara jag påbörjar den kanske

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.