lördag, november 22, 2008

Det här är skitsvårt

Har nu suttit och försökt komma igång med krönikan i en kvart, men ännu inte åstadkommit en enda bokstav. Jag vet ju att jag inte kan sätta sig och skriva en sån här grej på beställning. Det måste få komma till mig. Problemet är att jag kanske inte har tillräckligt mycket tid för att kunna vänta på att det kommer. Alltså måste jag tvinga fram det. Och hittills ingen framgång.

Måste testa nya grepp. Dokumentet får ligga öppet här hela helgen och när en bra rad formeras i skallen, då skriver jag ner den direkt. Problemet är att jag nästan uteslutande formerar dessa "braiga" rader när jag är på alla andra ställen än just hemma. Får då problem att skriva ner det jag kommit på. Märkligt också att allting som jag tidigare fomerat i skallen är spårlöst försvunnet nu när jag tänker sätta det på pränt.

Vi tar en kopp cafékaffe på det här och ser om det släpper.

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.